lauantai 27. lokakuuta 2012

Moi. Tiedättekö miltä tuntuu kun tekis mieli olla koko päivä tietokoneella, eikä jaksais olla kamujen kanssa? Mulla on just täl hetkel sellain tunne. Mä en vaan JAKSA. Outoo, nimittäin mä haluun yleensä olla kamujen kanssa.. Mutta aivan sama.

Mä en ees tajuu mitä mä teen tietokoneella :D sekoilen vaan lemmikis tuhrulla, ja kuuntelen Chisua. Välil saatan pelata The House 2 - pelii kuset housuissa, välil katon jotain Jeesus - videoita YouTubesta. Välillä ajaudun Minecraftin maailmoihi, välil taas kuuntelen Little Mixii ja Jillian Jenseniä..

Valvoin eilen ehkä klo 01.30 asti, koska luin kirjaa, enkä mä sit huomannu ajan kulkuu. Hyvä kirja oli muute, oon nyt lukenu viis kertaa; Tiina Lehtineva - Piparminttupoika. Lainasin sen viime viikon maanantain :D

Pitäs siivota tää mun sikolätti.. Mut ei jaksa :DD alan ehk koht lukemaa noit mun mangapokkareit.. Laskin et kuin mont niit on, ja niit on 24. 12 Weediä, 8 Hopeanuolta, 1 DAA! DAA! DAA!, 1 Wolf's Rain, Riki ja Hamsteripäiväkirjat. Etää rahaa menee joka kuukausi vähintään yhtee pokkarii. Ja sit mulla on tavoite: saada ostettuu KAIKKI Weed - pokkarit. Niithä on 60, että kivaa rahanmenoa luvassa joka kuukausi.

Lunta on satanu aika paljon.. Mut nyt ulkona on tosi raikkaan näköstä ku aurinko paistaa ja lumi "kiiltää" (:

Mun mangat ♥
Tässä kuva meidän pihalta ennenku lumet sato maahan ♥

No, tässä nää tän päivän postaukset. Heipodei !

Rakkaudella, Ilona. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti